onsdag 5 juni 2013

Sköna veckan

 
Tänk så härligt det kan vara och bara jobba tre dagar. Det skulle jag alltid göra. Men tyvärr så kan jag inte det på mitt jobb. Jag har fått en ny chef. Johan B min allra äldsta väns son som jag har känt sedan han föddes. Jag har haft honom som dagbarn och han fick äta grönsaker hos mig som han inte var van vid, Undrar om jag får äta upp det nu?
 
I går så var jag och fikade med vännen Jenny M i stan, Egentligen ville vi sitta ute men det blåste faktiskt kallt så det blev på Espresso house i Norra Hamnen. Hur kul som helst och helt plötsligt så hade 3 timmar gått. Vi vet inte var de har tagit vägen.
 
I dag när jag läste tidningen så helt plötsligt så såg jag en som jag känner väldigt väl. Ella farmors lilla fjälla. Min kära Ella fyller 4 år i morgon och då får vi ingen tidning så därför får hon vara där en dag för tidigt.  
 
 

I dag så bestämde jag mig för att Leo skulle komma och sova över. Ett samtal med hans mor och sedan så ringde faren upp mig. Marcus frågade Leo om han skulle sova hos mormor "Nä sa Leo jag ska leka" Först var det lek ut i sandlådan sen en god middag ut i sandlådan igen. När solen försvann från vår baksida så gick vi in och då var det godis dags. Jag får säkert lite ovett från föräldrarna men det tar jag . Klart han skulle ha lite godis när de är onsdagsmys hos mormor.



Nu så är jag ledig till måndag kl 1800, jag ska jobba några timmar med det andra skiftet därför den sena tiden. när kl är 03 får jag gå hem. Men först ska det vara några mys dagar här.

1 kommentar:

  1. Nä det får du inte. Är skillnad att vara hemma och hos mormor. Sover man över en onsdag så klart att det ska vara mys :)

    SvaraRadera