lördag 22 juni 2013

Härliga familjen

 
Det är ett måste och träffa alla barnen innan det är dags för semester. Motorcyklarna är färdig packade så när som på min mascara och telefonladdare.
 
 

Grillafton hos oss blev det i dag. Som tur var kom Mia en stund innan hon skulle till nästa festligheter. Vi grillade grillspett och det var uppskattat, marchmallows var gott men vilket kladd.



Här står Jacob och ser bedjande ut, Kan jag inte få ett tuggummi. Klart att du kan säger farmor.





Jag då undra så klart Ella fjälla. Det var flera år sedan vi spelade kubb så under vilda protester från min son så plockade jag fram det ivrigt på hejad av barnbarnen. Vi hade ett tjejlag och ett killag. Hoppas att nästa barnbarn blir en tös för vi var lite i underläge. Leo var en hejare på att kasta, han var överallt och kastade. Här gäller det att se var man står.


Efter första matchen så vann vi tjejer så klart. Gissa om det var höga toner i trädgården med dans och rop när vi slog ner den ena kubben efter den andra. Lite surt tyckte någon av killarna. Efter matchen så kom efter rätten fram. Rabarber cheesecake. Mums va gott det var.



En match till och den vann killarna men inte så stort precis. Vilket vrål det blev när Daniel missade Kungen. Haha så roligt. Det har varit en riktig höjdar eftermiddag och kväll. Nu sitter vi har och andas och ska snart gå och lägga oss så vi är pigga i morgon in för vår färd norr ut.


1 kommentar: