tisdag 11 september 2012

En husvisning till att förkasta.

Jag fick åka själv då Thore jobbar men det kvittar. Jag vet vad han vill ha och det fanns inte där. Jodå där var ett garage. Men huset var inget för oss. De har renoverat en massa men mycket små grejer återstår. Det ligger mitt i en korsning där det är massor med trafik både bilar och bussar kör dygnet runt. Nä det passar inte riktigt.

Jag ska på en visning i morgon i Mörarp och så ska jag ringa en gång till på ett i stan. Kanske jag väntar tills jag har sett det i Mörarp.
Vi har visning här i morgon för det paret som var här i förra veckan, så får vi se om de smäller till eller....

I går så tränade jag efter jobb och jag hade nästan förväntat mig att Thore också skulle komma dit. När jag kom hem sa han, jag hade tänkt men det kom gäster så jag kunde inte åka.
Isac gick med Jacob till en kompis och så såg han att farfar var hemma så då passade han på och hälsa på. Lite fika skulle de ha, jaha ja så farfar du dricker inte kaffe, nä sa Isac men jag dricker te. Helt plötsligt var hela familjen här. Jätteskoj.

Om vi nu flyttar härifrån så blir det inga sådana här spontan besök och det är ju lite tradigt. Men sen å andra sidan de är inte så jätteofta vi får dem.

Jag kommer att ha en lugn och skön vecka Thore kommer inte em förrän på fredag. Så när katten är borta så dansar råttan på bordet. Vi får väl se hur mycket fest jag orkar med :)

Dags och skölja ur färgen från håret och hoppas att det blev bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar