onsdag 21 september 2011

Redan onsdag

Hjälp vart tar tiden vägen. I dag har jag massor att göra, lite har jag redan hunnit med. Bädda rent i gästrummet till våra vänner som kommer på lördag, bäddat rent i vår säng, startat maskinen. Ja det var kanske inte så mycket än men mer ska jag hinna innan det är tid för jobb.

Konstigt nog så hinner jag mer när Thore jobbar än när han är hemma och fastän han gärna hjälper till.

I går så var jag hos Åsa på salongen och blev klippt, Marcus är pappaledig denna veckan så Åsa jobbar. Efter klippningen gick vi till Hjalmars kök för en lunch, det kommer vi inte att göra igen. Sicken dålig service vi fick och vilken suris där var. Nä dit går vi inte igen på lunchen iallafall. Annars så hade vi en super mysig förmiddag, den första själv sedan Leo kom för ett år sedan. Det kändes lite konstigt att han inte var med.

Sedan så var det jobb och så skulle jag ligga i ryggbänken hos sjukgymnasten. Hon tyckte att jag skulle prova och ligga på magen. Det gör jag nog inte flera gånger eftersom i dag så har jag skitont. Tradigt. Men nu biter jag ihop och ser till så att jag hinner med mina planer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar