tisdag 6 september 2011

Ingen rolig dag

I dag så fick jag gå hem från jobb. Det är inte alls kul, men jag kan knappt gå så det var inte så mycket att välja på.

Jag fick en tid hos bästa Tina på Energikliniken i morgon för zonterapi, nu håller jag tummarna för att det ska hjälpa lite mer än vad alla konstiga tabletter som jag stoppar in gör.

Jag har gjort en vanlig röntgen och väntar på en MR röntgen givetvis så hoppas jag att det "inte" visar något utan att det är en tradig och seg inflamation jag har fått. Men detta är hemskt frustrerande och inte kunna röra sig som vanligt.

Stackars Thore får höra mycket gnäll, men som han sa bara gnäll du om det hjälper. Haha det gör de nästan.
Jag är inte van vid att tacka nej till saker men nu har jag inte så mycket val. Nu är det dags och byta ut köks stolen mot soffan.

2 kommentarer: