tisdag 2 februari 2010

Snö och blåst

Alltså denna snö och blåsten tillsammans är den inte kul. När jag hade slutat jobba så åkte jag till Energikliniken och Tina och fick en Beutytek behandling och så fick jag två paket till vännerna i AoNang. Egentligen skulle jag ha tränat men jag tog en fika hos vännen Camilla i stället. Sedan så blev det en tur till Tipi och Tina och fick lite epilering. Tina belv jätte imponerade av mina ögonfransar. Jag använder ju ett medel för att få kraftigare och längre fransar. Jag märker stor skillnad efter en vecka så jag är super nyfiken hur de ser ut efter en månad. Just nu kommer jag inte ihåg vad det heter så det åter kommer jag med.
Men jag vet iallafall var jag har köpt det. På Hår och Skönhet av Åsa.

Vilket jäkla väder det var när jag skulle hem. Jag kör alltid vägen vid Filborna tipen och Vasatorpskogen sedan Hjortshög vidare mot hemmet. Men när jag kom till hjorshög så var det minst 5 bilar som stod härsan och tvärsan. Så det var till att vända och köra ett nytt håll hem. Jag var tvungen att skotta här ute på vår uppfart för där fastnade jag. Men jag kom in i garaget efter en sund.

Jag är lite nervös för Thore som ska till Borlänge och vi ska inte snacka om hur jag mår när jag tänker på Mia som är på väg i sin lastbil till Jönköping Jag hoppas och tror att hon tar det väldigt lugnt. Jag är lite feg för jag vågar inte ringa henne. Jag gör det i morgon bitti. Om det inte är plogat så kör jag inte till jobb i morgon då vänder jag och blir hemma för det var hemskt och köra hem i kväll. Men i vilket fall som helst ska jag lägga mig nu så jag är pigg i morgon för klart ska jag jobba men när är en annan sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar