torsdag 4 februari 2010

Snart till det ljuvliga Thailand

Nu är det nära. Så här dax ska vi vara in checkade i morgon. Så himla skönt det ska bli. Posten lagrad pengarna växlade, huset överlämnat till husvakterna, väskan packad, blommorna vattnade, kramat alla barnen utom Mia det gör vi i morgon. Likaså klipper Thore eftersom han jobbar nu.

Det är lite svårt och tänka sig att det verkligen bär av i morgon. De här sista dagarna har varit tunga. Men det är ju så bara för att man ska vara ledig. I morse när jag vaknade så var det inte så kul. Ont i huvudet vilket jag aldrig brukar ha, ont i halsen. Typiskt nu när vi ska iväg. Det tänkte jag inte för jag svor så det osade. Nu är jag mest hes och det gör ju inget lugnt för Thore om jag är tyst.

När jag var hos barnbarnen innan och kramade om de och sa hej då så kändes det jättesorgligt, längtar efter dem redan. Ja det var likadant när Åsa var hemma och sa hej. Ujujuj nu ska mor vara hemifrån ett tag hur ska det gå. Jo det kommer att gå bra. Det är nog mest jag som är blödig och längtar efter dem.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova en sista natt i min gosesäng på en månad. Hahahahaha så skönt det blir när vi kommer hem och vi ska gå och lägga oss i våra egna sängar.

3 kommentarer:

  1. Jag blir såååååå avundsjuk på er. Trots att vi precis kommit hem från Thailand så vill jag ner där igen direkt, har redan kollat resor ha,ha. Hälsa hydda no 8 och håll oss uppdaterade här hemma i kalla sverige.

    SvaraRadera
  2. Hej jag lovar och hålla er uppdaterade, längtar till hydda 8 det blir på söndag.

    SvaraRadera
  3. saknar er också redan.. puss åsa

    SvaraRadera