måndag 8 februari 2010

Thailand

Ja sa var vi framme och har installerat oss ordentligt bade pa hotellet och pa stranden i hydda 8. Pohblev jatteglad for paketen hon fick av Tina genom mig. Den andra gav jag till sonen som skulle vidarebefodra den till mamman. Jattekul och traffa dessa manniskor igen.

Jag hade en tradig halsinfektion med mig ner sa jag har tagit det lugnt och inte gjort nagot speciellt utom solat i skuggan lite i solen, och varit pa massage. Snart ar jag bra det kanner jag nu.

Skraddrana forsoker fa Thore till att bestalla klader men de lyckas inte sa bra. De brukar saga nice tatto mr, men det smickret hjalper inte pa Thore. I gar kvall var dar en som sa aaa mr very sexig tatto, inte fasiken hjalpte det heller. Na nagon kostym blir det inte shoppat har. Pa tal om shopping sa har vi inte handlat mer an lite medicin till mig.

I morgon blir det sol och bad i havet och massage i hydda 8. I dag har vi haft det super varmt +42 och i vattnet var det +36 sa det var inte speciellt svalkande. Kan jag tro for jag vet inte jag har suttit i skuggan och druckit ingefara te och bara varit. Ha det bra alla hemma i Sverige.

2 kommentarer:

  1. men nu e pappa lite känslig. klart han ska ha en kostym eller ett par kalsonger så slutar e kanske tjata på honom. stackars dej som bara får sitta i solen, tur du har fusksolat innan ni åkte. haha pussar

    SvaraRadera
  2. TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN ETHEL MED ÖVERLÄMNANDET AV PAKETEN, GLÄDJER MIG ATT LÄSA ATT DET UPPSKATTADES. NJUT AV VÄRMEN...NI ÄR SNART HEMMA I SKITVÄDRET HÄR HEMMA IGEN.

    SvaraRadera