torsdag 18 februari 2010

Ljuvliga livet

Nu har vara vanner akt till Patong och de ska vara dar en vecka. Vi har tva dagara kvar har i AoNang innan vi aker till patong och moter upp dem. Vi har varit pa Poda och Prana beach med dem och en massa annat. Vi ahr atit gott och promenerat en massa. Nu nar jag ar helt bra sa har jag sprungit pa morgonen och det har kants bra.
Thore har varit lite dalig men ar bra nu som tur ar. Pa skoj har vi kallat denna resa for en sjukresa.

An ar det inga barn i hydda 8 men syster yster har forvarkar och ar trott sa hon ar inte pa stranden. En dag kom hon och halsade pa och tackade for presenten som jag overlamnade till henne. Jattegald blev hon.
Pho mar alldelse utmarkt lite trott av varmen men hon jobbar pa som bara den.

Poda ar en o som jag gillar mycket lugn och behaglig. Vi har varit dar tva ganger och ser fram emot nsta gang vi ska dit. Vilket inte blir forran nasta ar.

Jag kan inte ladda ner nagra bilder for jag har inte sladden med, nagot som jag glomde.
Jag pratate med alla barnen i gar pa lite olika tider och sa med barnbarnen. jag blir tarogd bara jag tanker pa dem. Jacob ville inte prata med mig men Isac korde en fint med honom. Vi sag ju Alvin och ganget tva dar sa de tvinga mig inte nu kommer lapperna, men Isac bytade lapparna mot telefonen sa jag fick ett par ord med honom. Harligt.

Nu ska de stanga har sa det ar best att avsluta. kram pa er alla fran ett harligt AoNang. +36 i luften och +30 i vattnet pa morgonen.

4 kommentarer:

  1. Vad trist att ni varit sjuka båda två! Men bra ni mår bättre nu! Här vräker snön ner, det är för jävla tradigt rent ut sagt!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Fattar inte varför det är så svårt att kommentera här? Det tar tid att bli godkänd bl.a.
    Får se om det funkar annars får jag göra om kommentaren sen, detta var bara en bikommentar ;)

    SvaraRadera
  3. Har kommenterat två gånger, varför godkäns det inte? Vem ska godkänna?

    SvaraRadera
  4. Hej E-L!
    Jag maste godkanna annras sa kommer de inte in. Datorn pa hotellet ar sa jakla seg sa darfor har jag inte varit har inne. Nu ar vi pa ett internet cafe som har lite battre datorer.

    SvaraRadera