lördag 27 februari 2010

Nu har vi en harlig vecka kvar har av var ljuvliga semester. Vara vanner har akt hem sa nu ar det bara vi tva kvar. Ganska skont tycker jag. Vi har varit runt med vannerna och visat dem lite av det som vi vet har om Phuket. Deras sista dag var vi ut i karon och badade efter deras onskemal.

I gar var jag och Thore pa laem sing beachen hela dagen. En tuktuk dit och hem hur bekvamt som helst. I dag har vi "bara" varit pa Patong beachen och dar har vi inte varit pa flera ar. Men helt ok var det dar.

Jag borjade dagen med att springa i ca en timme, nar jag kom till hotellet och stretchade lite sa gick jag upp i stallet for att ta hissen. Vi bor pa vaning 12. Sa det ar en bra bit upp. Jag var ju redan svettig sa det kvittade.

I kvall var vi och at pa Orchid Garden helt ok resturang sa nu nar jag ar klar har ska vi ta en promenad till hotellet.

I gar traffade vi pa en forredetta arbetskollega till Thore som har ett litet hotell har nere.
Vad som ska handa i morgon vet vi inte an det bestammer vi vid frukosten i morgon. Jag pratade med barnen och barnbarnen i torsdags kvall sa mysigt och hora deras roster jag saknar dem ganska mycket.

Nu ska vi ga vidare ha det bra i Sverige och se till sa att snon ar borta nar vi kommer hem.
Jag laste en blogg dar det var +5 i Helsingborg harligt och i en att det kom lite regna. Skont. Bara det inte kommer mera sno.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar