fredag 31 oktober 2014

Äntligen!

Jag fick besked i förra veckan att min OP kommer att bli av V48. MEN i går när jag kom hem så tittade jag i lådan och där låg ett brev till mig. OP den 11/11/2014 Jippi två veckor tidigare. Så himla skönt och veta detta. Vilken tid jag ska vara inne ringer de om på måndagen.

Det står att jag ska sova över men det var ju bara om det blev sena eftermiddagen. Nä jag vill nog hem så fort det går.
Jag som ändrade en middag med goda vänner det hade jag inte behövt, nu ska Thore få den stora äran att kocka. Det ska han få reda på i morgon så han kan börja och planera för det tror jag att han behöver ha tid till. Eller så blir det hans paradrätt. Ja den är enkel och super god så vi får väl se.

Min helt lediga fredag som jag inte har gjort ett dugg på, jodå jag har bäddat rent men inte mer. Jag ska ta en promenad till affären och hämta ett bokpaket sen blir det till och sjunka ner i soffan med en spännande triller.

1 kommentar: