onsdag 22 oktober 2014

Gnällspik efter mormor






I går så sov jag ända till 1555. Jätteskönt var de jag skulle ut en snabb runda bara Tollarp. Precis innan ringde Åsa o snackade lite Leo undrade om han fick komma. Klart sa jag, jag ska bara springa först. Då kan jag cykla säger han. Det slutade med att Åsa o Elias också hängde på. Vi springer inte så fort eftersom Åsa har vagnen till Elias det är tungt. Vi kom till grusvägen när Mr Leo började pipa o gnälla jäklar vilket väsen de var på honom. Åsa har ett jätte tålamod o de har inte hans mormor. Men vi fick sprungit  han fick gnällt av sig. Herregud jag skulle kunna kasta ut honom på åker. Eller nä. 

I dag har jag knappt sovit i fyra timmar det värker o bultar mycket. Jag ringde Ängelholm o troligt vis får jag komma v48. Otur för mig då har doktorn på jobb slutat så jag gick rings vårdcentralen för en hudläkare. Nu ska jag köra dit o se om jag kommer till på öppna mottagningen. Jag behöver något gott o knapra på.   

I kväll är de middag hos Åsa innan jobb men först ska vi dra runt Thore på Magnihills rundan 😀

2 kommentarer:

  1. Fick du träffa någon doktor? Håll tummarna idag, vi ska med C o A och titta på ett jättefint hus i Ä. Båda ska jobba där,så det blir flytt framöver...

    SvaraRadera
  2. Det var fullt hos doktorn ska dit på fredag eller så tar jag en telefontid. Men v 48 är det dags för OP. Håller tummarna för att det är ett bra hus till dem.

    SvaraRadera