måndag 17 februari 2014

Helgen med familjen

Då har vi haft vår familje middag och den var riktig roligt. 14 pers är vi och så klart blir det högt i taket när alla ska komma till tals.
Lilla Freja var väl den som var lugnast, men det tog hon igen på natten berättade föräldrarna. Här var några som inte gillade köttet. Tjällknöl jag gjorde de på fransyska och jag kan nog hålla med att det kunde vara godare. Jag har gjort det på rostbiff innan och de var riktigt gott. Men när jag åt det till middag i går så var det faktiskt bättre.

Isac och jag sprang Tollarps rundan i går vi tog den så vi hade motvind hela vägen, lite otur. När vi kom hem och han hade stretchat så tog jag den en gång till men nu på andra hållet medvind som gjorde att jag kunde springa mycket snabbare än vanligt.

Jag har fått ett problem, jag har fått ont i hälen, jag hoppas innerligt att det bara är överansträngningen så det inte är hälsporre. Jag smörjer och försöker att vila lite men eftersom det är foten så måste jag ju använda den. Men nu blev jag i alla fall färdig att köpa ett par nya skor och min personliga säljare på Stadium var riktigt snäll, jag får använda skorna springa så mycket jag vill i 30 dagar och skulle jag inte gilla dem så kan jag byta. Bra det tackar jag för.

Det var ok på Line Dansen i går men då hade jag bra skor.
Nu är det packning som står på mitt schema i dag, får väl se om de finns något i väskan som är förmycket. Tror nog det. :) hade egentligen tänkt att jag skulle hinna med ett spinning pass innan jobb. Då belastar jag inte hälen så mycket. Vi får väl se vad som hinns med.

1 kommentar: