söndag 18 augusti 2013

Vilken helg

Efter jobb i fredags så var det raka vägen hem och hoppade i spring kläderna. En snabb Tollarps runda. Skönt och ladda fredagkvällen med lite motion. Thore kom precis hem när jag skulle i väg med tåget till stan. jag A-B, Bella, Ami, Marie och Camilla skulle ut på vår årliga middag. Vi valde Beatch Club på Gröningen. Trevligt ställe med god mat.
Därefter gick vi till Tivoli där de hade rockabilly kväll ett super bra band som jag lyckades få ett snack med, så får vi se om det blir dem som vi ska boka till Ycc årsmöte nästa år.

Lördagen började jag med att promenera Tollarps rundan. Thore var med Leo på pärlrallyt. Jörgen kom och hämtade mig så for vi till Mule för ett kontaktpersons möte med Ycc. Trevligt i vanlig ordning och träffa dessa människor. När jag kom hem så blev det snabbt ombyte, eftersom vi hastigt och lustigt bestämt oss för en träff hos Carina och Björn nu när vi inte hann med en träff hos Jenny i Norje Boke. Vi hade inte hunnit och vara där så länge eftersom jag var på möte och sen skulle Thore jobba i dag.

Denna söndagen har gått i lathetens tecken en promenad och lite tvätt annars så har jag haft näsan i boken och blundat med jämna mellan rum. Nu är det hög tid för mig och köra och ta ett nattpass på jobb. 2100-0600 det kommer att bli tufft i morgon börjar jag 1700 och jobbar min vanliga tid. jag fick förfrågan om jag ville byta till linje 4 då de ska köra tvåskift där. Det var ingen brådska och bestämma mig utan jag skulle ta tiden på mig. Har ingen aning om jag vill byta sida eller inte. Detta kan jag ju fundera på i natt när jag jobbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar