onsdag 21 augusti 2013

Rally Leo

I går skulle Åsa till sjukhuset och ta bort en bit från livmodern hon fick ju massor med cell förändringar under graviditeten. Nu håller vi tummarna att det blir bra. Elias skulle äta kl 10 så han fick åka med. men Leo Bus var här hos mormor och morfar. En promenad till affären för att handla till lunchen och glass så klart. När jag sa till Leo i affären att vi hade tagit allt som vi behövde så sa han Nej mormor vi har glömt glassen. Oj då hur kunde det hända. Tur att han kom ihåg det.
På vägen hittade vi en död groda och en brevlåda med massor med HIF märke. Vilken lycka.
 
 

Leo tyckte att vi skulle tvätta Mcarna men de är ju rena. Men klippa gräset kan vi göra så det gjorde vi. Fint som snus blev det.

Den gamla trampbilen åkte fram och där blev det en rejäl tur med pappan, till affären för att köpa biljetter till Cirkusen som var här i byn på kvällen. Tur att jag jobbade så jag slapp gå.

Jag har blivit super förkyld något jag aldrig brukar vara, skittradigt men ett par tabletter så går det nog i kväll. Har inte lust till och vara krasslig nu när vi ska i väg på tur. Dags och fixa till lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar