fredag 29 mars 2013

Bilen

 
Nä den har jag inte fått än. Någon har sovit på sin post. När jag ringde till Din Bil i måndags så sa verkstadschefen att de inte hade fått godkännandet från Försäkringsbolaget. Det hade varit bra om jag ringde och låg på lite. Javisst sa jag, och ringer bolaget. Kvinnan sa att ja det har varit lite turer om den bilen. LITE sa jag det har varit ett riktigt klabb. Ahnä sa hon. Lätt för dig och säga sa jag det är jag som har varit utan bil sedan den 12 februari. Ojdå så länge.
 
 


Men va konstigt att de inte har fixat till den för det godkändes redan den 14 mars säger hon till mig den 25 mars. Ringer verkstadschefen Roy det är godkänt varför har ni inte lagat den? Vi har inte fått besked. Din Bil mot Försäkringsbolaget och så sitter jag i mellan. Kul !!! NÄ inte ett dugg. Nu har jag en lånebil som inte kostar mig mer än bensinen och jag håller alla tummar för att den ska bli klar till tisdag kväll så det kan bli ordning igen. Jag får en ny motor. Men lite konstigt är det att de tar grejer från den gamla motorn. Hm konstigt är det en ny motor som de sätter in så behöver de väl inte plocka delar från den gamla motoren....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar