söndag 8 februari 2015

Jill Johnsson

Först var det en löprunda med Åsa, sen Line Dane super kul vi lärde oss en ny dans som var jätteskoj och dansa. Därefter var det en träff i stan med Inger vi käkade på Haket och sen var det dags för Jill Johnsson på konserthuset. Vi hade bra platser rad 12 till höger och ingen stor framför. Jag gillar och sitta vid sidan för de stolarna är lite på sneda så man ser bra. Givetvis så kan hon hålla igång med både snack och sång. Jag är verkligen supernöjd med kvällen, det blev bra valuta för pengarna.

Nu sitter jag här och ska börja och packa ihop inför morgon dagen då jag ska börja jobba efter 3 månader. De ska bli skönt och komma iväg, jag hoppas bara att det fungerar ordentligt nu. Jag kände undre konserten att klappa är inte bra men och andra sidan så klappar jag inte så mycket på jobb :)  Jag har en massa praktiska saker som jag ska göra först i morgon, skicka mina läkare kvitto och recept kvitto, fylla i papper om arbetsskada och varför jag inte kan jobba heltid med detsamma och varför det inte finns annat jobb till mig. Mina fyra timmar kommer att gå snabbt. Just de ett rehab samtal med företagsvården och chefen ska jag också ha. De blir full dag känns det som.

Thore kollar James Bond inte min favorit precis. Tror att jag fixar lite tvätt i stället.

3 kommentarer:

  1. Ett sällskap drällde in två låtar in i konserten?

    SvaraRadera
  2. Väldigt oförskämt tycker jag, även om jag inte vet vad som försenat dem. De satt på första raden.

    SvaraRadera