onsdag 10 april 2013

Yoga massage

Jag var på Metta Clinic på yoga massage efter jobb och det var super skönt. Jag är väldigt nära att somna. Helt slut var  jag efteråt. Så hon tog i ordentligt i dag. Jätteskönt, synd att det är så dyrt annars hade jag gått en gång i veckan. Nu får jag nöja mig med en gång i månaden, förutom nu när jag fick bonusen för jag har tagit två gånger denna månaden.

När jag körde där ifrån så skulle jag tanka bilen och tänk att bensinen hade gått ner i pris lagom till jag skulle tanka. Sidan om macken ligger en fin butik så där var jag tvungen att gå inom. Där hittade jag en super fin blomma till mig. Fastbergs blomserhandel där finns det alltid fina blommor.

Nu ska jag begrava mig i min bok, den är på 1200 sidor så den är lite tung och ha som sänglektyr.

3 kommentarer: