måndag 8 april 2013

Äntligen har pärlan kommit hem.

 
I dag så var Thore i Bromölla och hämtade hem min motorcykel. När jag kom hem från en fika hos vännen Carina så stod den här hemma. Jag fullkomligt slängde på mig mc kläderna och ut och körde. Det blev ingen lång runda bara till Daniel och ställde in den i hans garage.
 
 

Jag kan inte köra till jobb än eftersom det är minus på natten men om ett par veckor så går det nog. Nu hoppas vi på att det blir plus grader om natten så de kan komma och gjuta.

När vi var hos Daniel så kom Ella farmors lilla fjälla och sa "farmor du får låna en bok av mig" nämen va snäll du är sa jag. Bamse i Vilda Västern. Jätte gulligt. Nu längtar jag till torsdag när vi ska umgås hela eftermiddagen och kvällen. Nu kan jag inte skriva mer för  Mia orkar inte och läsa så mycket. Tack söta Mia Fia och Andreas för den goda middagen ni lagade medan jag körde mc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar