söndag 5 augusti 2012

Lugna lördagen

I dag så har vi bara tagit det lugnt och haft det skönt i det fina vädret. Thore har grejat med trädgården och jag har läst och njutit av solen.
Vi skulle egentligen varit och ätit på Villa Malla i Hässlunda med våra vänner i Mörarp. Men tyvärr så blev en sjuk så vi flyttar fram det till nästa helg.

Vi bjöd hit Carina och Robban på grillkväll. Jättetrevligt och mysigt har vi haft det. Massor med goda skratt och prat så klart. Nu har vi röjt undan allt så nu kan vi sova i lugn och ro.

Jag har inte bestämt mig än om jag ska ut och köra med pågarna i morgon eller jag ska vara hemma och greja. Jag har några garderober och gå igenom. Vi har bestämt oss för vilket hus vi ska lägga bud på så nu gäller det, vi håller våra egna tummar hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar