torsdag 17 maj 2012

Säkrast med datorn.

Ja jag bloggar här ifrån i stället för telefonen. Som sagt så var jag hos tandläkaren i går så nu ska jag ta mina kvitto och skicka iväg till facket så jag får tillbaka mina pengar jag har lagt ut. Väldigt bra tycker jag. Jaja jag betalar 100 kr månaden men det gör ju inget när jag får tillbaka mycket mer.

I går så hann jag och städa nedre plan innan jag skulle iväg. Thore försvann tidigt ifrån vårt hem för han skulle också till tandläkaren och sedan så passade han Leo när Åsa jobbade tills Marcus kom hem.
Leo hade lite feber igen.

I dag så hade jag tänkt att städa där uppe men när det var dags så hade jag ingen lust så jag gjorde ingenting i stället. Efter det så var jag på Ecoface i Mörarp och fick en sådan super sport massage. Vilka nypor denna Petra har. Det gjorde så fruktansvärt ont i mellan åt men vad skönt det var. Nu känner jag mig som en ny kvinna. Jag brukar inte gå till Petra annars men jag tror att hon ska få äran fler gånger.

Jag blev lite sen till jobb men inte helt sen. Jag stämplade in 1349 och jag börjar ju faktiskt inte förrän 1350. En minut till godo hade jag. Vi hade en bra och trevlig dag på jobb. Mina kära goda arbetskamrater. Camilla lärde mig detta roliga spelet Worldfeud eller som jag sa alfapet på svenska. Helt plötsligt så var jag fast och hade inte tid att jobba. Hur kul som helst. Min käre vän E-L skickade lite bilder till mig om hur jag ska se ut när jag är 80 år. Ja jag säger bara åldras man med behag så måste man vara väldigt nöjd med livet. Skulle denna bilden bli verklig så kommer jag att vara nöjd. Givetvis så kan jag inte ta bilden från smset och lägga in här. Nu råkade jag nog att skicka ett sms i onödan till E-L hoppas att hon inte hör det när hon sover. Förlåt.

I morgon så blir det mc körning som vi kommer att avsluta med en silla macka i Tydingesjön. Där kommer det att vara en stor mc-träff. Ska bli skoj. Nu har  Thore också kommit hem så nu säger jag godnatt.

1 kommentar:

  1. Jo, halv 2 var klockan nästan och jag vaknade. Nju skrev du, vad betyder det?

    SvaraRadera