onsdag 15 april 2015

Regnig onsdag

Stötvågsbehandling på min fot och ny tejpning och så en dyr sula för hälsporre så gick det som en dans att jobba i går kväll. Jag kunde springa lugnt i två km i dag utan att det kändes alltför mycket, lite men det var ok tyckte sjukgymnasten.

Jag fick mina förstoringar på Saga i går undrar lite hur jag tänkte ? Jag skulle inte ha så stora men jag får väl köpa större ramar. De var superbra och det är ju de viktigaste.

Min snälla kärlek har besiktigat min motorcykel i dag, inte allt för kul när det regnar ( det var därför han fick göra det) Den gick rakt igenom, Thore tyckte att besiktningsmannen inte gasade upp den och kollade decibelen men det är inte mitt bekymmer, de viktigaste för mig är att det blev ett blankt papper.

Nu ska jag vara super lat och ta bilen bort till affären för att hämta ett paket till mig.

4 kommentarer:

  1. Jag bara skojade klart att jag gick det var inget tungt :)

    SvaraRadera
  2. Jäkla skitkrämpor! Säkert nu när du nästan är 55 ;) Skojar bara såklart, precis som du gjorde :)

    SvaraRadera
  3. Bara passa dig när din tid kommer i oktober E-L :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja men du är alltid äldst ;)

      Radera