lördag 11 april 2015

Ledig fredag !!!









Vi gick en fin present av Isac o Jacob som tack för resan. Jättefin 😃 massor med härliga bilder o minnen. 


I hår var de min tur o hämta busarna på dagis. Strålande sol o riktigt glassa väder. 




När vi kom hem hade Thore varit o köpt ny sand till sandlådan vilken tur för honom o få hjälp av dessa arbetsamma pågar. 
Leo gör allt för att övertala Elias o ömma i från sig rullebören, men ack de gick inte ens med snälla snälla. 



Långt om länge då släppte han den o satte sig i morfars nya släp. 



De var bara till o lasta över barnet till rullebören. 



Samma sak med storebrodern. 



De e tur att morfar har tålamod ibland får jag ge honom lite stöttning.



Jippi en stege då klättrar vi upp men hjälp va högt de e bäst o klättra ner igen. Leo har blivit lite feg. 



Så var de dags o prova på en liten tur. Det gick bra till fikan på Farmen men de var slitigt när vi körde hem. Då fick vi stanna o ta en armstäckar paus. 
När vi kom ut på mörshögsvägen så hade jag ett brett leende i hela ansiktet. De är så kul o vilken njutning det är. 



Nu sitter jag här med ett glas vin o vilar mina armar. De kostar på o ligga på topp. Nä de blir inte långa rundor dom jag kommer att köra men de små är lika mysiga.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar