torsdag 18 september 2014

Torsdag

Ja så var maratonet över o de gick bra för både löpare o mig. Jag hade valt o vara flaggvakt men de ändrade om lite i sista sekund så jag var på en vattenstation i stället. Det fanns en anledning till varför jag sökte till flaggvakt. Mina axlar. Nä de var inte kul o ställa vatten muggar på borden tungt som tusan. Men det kändes inte bra o tala om för områdes ansvarig att jag inte kunde serva vatten. 
På kvällen blev det en god middag hos vännerna o sen åkte vi till billesholms parken o dansade, vilket inte heller var superbra gör mina axlar. Men va gör de vi hade de kul o de är roligt o dansa. 

I söndags så vilade vi en stund på fm sen kom Åsa o pojkarna hem. En god lunch o födelsedagsfirande för Åsa blev de. 32 år. Fina presenter fick hon så hon blev nöjd o glad. 

Thore for i väg på jobb o jag till Line dancen. Q

I måndags så var jag hos doktorn i Ängelholm två cortisons sprutor gick jag. Tack för de. Tid till OP kommer om 6-8 veckor. Sen är det en sjukskrivning på ca 8 veckor. Jag ska leta upp en bra sjukgymnast innan dess. Just nu har jsg mest ont i höger men jag har haft längst ont i vänster. Doktorn tyckte att vi skulle börja med höger ja de är han som vet bäst hoppas jag. 

Nu denna vecka har jag gjort absolut ingenting mer än promenerat, sprungit och läst. Jag skulle behöva putsa fönster på insidan, dammat, strykit tvätt ja lite städning i vanlig ordning. Jag hejdar mig var gång jag ser något som behöver göras. Tur jag har mitt fina uterum o vara i. I går kom Åsa hem när Marcus hade barnen, vi tog en långpromenad o så bestämde vi lite hastigt o lustigt oss för att äta middag i stan. En snabb make-ower o så i väg. När vi kommer in på Pitcher så sitter make2win teamet i från jobb där. Jaha vi ska inte vars med dem fast vi satt vid borden sidan om. 

I dag tog jag tåget in för o lämna blod. De var precis att jsg fick de mitt blodvärde var 123 o de ska vara över 125 på kvinnor. Jag är låg av mig. 😃

Nu ska jag fixa till mig o åka in för o äta middag med alla maraton funktionärerna. Ska bli kul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar