tisdag 20 januari 2015

Lycko tisdag.

Jag bakade bullar för första gången på jag vet inte när. Jag gjorde en äpple bulle en liten sats eftersom jag inte visste om jag kunde eller ej. Så här efteråt så vet jag att jag inte skulle ha gjort det.

Åsa och pojkarna kom på fika och precis när vi hade satt oss så kom Mia och Andreas också. Vilken lycka. Det värmer ett mamma hjärta när de kommer så här.
De stannade och käkade middag alla som tur så hade vi inte bestämt vad vi skulle ha så det var bara och kolla frysen och se där fanns både kalkon och sås sedan vår jul här. Thore skalade potatis och jag tittade på. Vi fick en super god och trevlig middag. När de gick och åkte hem alla så blev det super tyst här.

Thore satte sig och tittade på farmen vilket skit, det enda som var fint det var Guttas buff han hade på sig det stod Victory Mc på den.
Nu ska de tittas på bygglov eller en bra bok vi får väl se hur långt jag kommer.

2 kommentarer:

  1. Du jag tänkte på det där 10 i 2. Det gör inget att du inte kan det. Med krockkudde ska man inte hålla så ändå. Kvart i 3 var det sista jag hörde, själv håller jag kanske 10 i 6...

    SvaraRadera
  2. De e inte hur jsg håller som är besvärligt utan när jag ska svänga o inte får runt ratten smidigt. Lika så starta o stänga vindrutetorkarna. Eller ändra något annat dom värmen osv.

    SvaraRadera