måndag 26 januari 2015

Kan inte sova

I torsdags kväll kom Freja på besök, mamman skulle simma o pappan träna fotboll. De var första gången dom Freja var här själv o de gick så bra så. 


Vi tog en promend till Vidablick för o kolla fotbollsträningen. Roligt o se när de tränar. 


I fredags efter min träning så körde jag till min vän i Örkelljunga. De var längesedan som vi träffades men som väl var kändes de inte så. Carina är oxå sjukskriven få hon är OP för cancer o hon har ett tag till på sin rehab. 

När jag kom hem så kom juvelerna från grannbyn. Vi åt hemmagjord pizza o popkorn o kollade på fångarna på fortet. 


Lördags förmiddag så tog jag o Isac Tollarps rundan. Han sprang med jämn fart o jag gjorde lite intervaller. Jätteskoj o springa med honom. 

På eftermiddagen kom snön som Ella hade kallat på 😀 de var ute o lekte i den så klart. 


På kvällen var vi i Hässleholm för o träffa ycc kompisarna. De bowlade o jag tittade på. En god buffé käkade bi efteråt alltid lika trevligt. 


Jag vaknade tidigt i söndags o mådde lite så där, jag var uppe en runda o sen la jag mig igen o somnade. Vaknade med kramp i magen ajaj va ont de gjorde. Det tog någon timme sen kom Ulrik på besök. Andra gången sen 1981 som jag kräket. Då har jag tagit bort de som är pga alkoholhaltiga drycker. Roligare söndag har jag varit med om. En kopp te avslagen Cola som jag absolut inte tycker om o så lite vatten. Jag la mig vid 22 o vaknade kl 0230 känns inte som jag ska sova än. 

Lite info om min arm. Axlen känns bra men i från armbågen o ner i handen har jag fått en konstant värk. Det knyter sig i mellan åt så jag tappar andan. Jag vet inte riktigt var jag ska lägga den någonstans 😀 nu har jag två veckor kvar med hel sjukskrivning. Vila o träning. Nu är de frågan bok eller tv? Blir nog bok här i soffan. 

1 kommentar:

  1. Då säger jag välkommen i sömnlösa klubben! Tradigt är det! Helst när man vet man ska upp en viss tid!

    SvaraRadera